Thursday 11 October 2012

PMS? Defuq

Arghhhhhhh..


Aku paling tak suka kalau sakit nak piyed ni. Cam gampang... Siyes, kalau aku sakit memang susah nak gerak. Kalau setakat sakit perut tu aku dah biasa. Tapi sekarang ni, Seminggu sebelum piyed memang wajib jerawat tumbuh. Bukan 1 tapi banyak. Bukan kecik tapi besar. Arghhhhh

Pastu mula la loya-loya, pening-pening cam orang pregnant. Memang susah sangat. Dah la aku bukan jenis yang suka makan ubat dan sukar tido la pening kepala. Yang paling aku tak tahan, pinggang aku sakit cam nak putus jer. Bawak dudok sakit, bawak berdiri sakit. Serba salah dibuatnya. Arghhhh

Bila dah piyed, sakit perut plak. Nak gerak dah macam udang kena bakar. Membongkok jer.. Arghhhhh


Psss:- Rindunyeeee.. Sayang, orang sakit... Puiiiii budget manja. Temepak pipi baru tau.

No comments:

Post a Comment