Monday 8 October 2012

Ku cari Banana Split itu...

Fuh... setelah sekian lama dan berhari-hari aku g bertanya sana sini kat mana ada jual Banana Split.. finally jumpa jugak di Secret Recipe di Jln Song Thien Cheok..

Naper aku sangap sangat nak makan banana Split tu? Cuba tengok pic kat bawah ni..


Sapa tak naik syahwat lau tengok banana besar & panjang camtu http://matcuoi.com.  Tapi aku takdela sangap camtu walaupun dot dot dot.. Hahaha.. Kalau tak kerana si ehem yang sangap tahap gaban nak makan benda alah ni, takde nye aku mencari bagai nak rak. Dah ready nak call orang KL untuk pos kan ke Kuching ni. Ape jadahla sangap n gian ngan benda susah nak carik camni. Kalau Banana Cheese tu aku leh carik bila-bila masa jer. Takpon banana die aku jadikan subject utama. Hahahah

Ready nak jadi driver jemput si ehem untuk g melampiaskan nafsu pisang makan  die tu. Ok Chow..

Psss:-  Cakap pasal pisang membuatkan hati berdebar dan nafas turun naik jer. Lagi² dalam keadaan sejuk2 ais camni. hahhaa. Mampos.. Mana na carik????http://matcuoi.com

No comments:

Post a Comment