Thursday 11 October 2012

Menghitung hari : 10 hari lagi

Wah wah.. Macam menunggu hari bersejarah jer.. Anyway.. bukan la. Belom masa lagi nak menukar status single ini kepada isteri orang. Untuk kesekian kalinya,

Actually, aku dan die dah deal untuk tidak berjumpa selama 2 minggu sampai 22hb. Aku pilih tarikh tu sebab  orang dah gaji. Haha. Chumel. Bagus la pemikiran aku nieh. Ape best deal kalau takde pertaruhan nyawa?

Die mulakan dulu, die kata kalau aku tak tahan sangap, and nak jumpa die walau setakat pegi minum Perjanjian Pangkor ini terbatal dan aku terpaksa bayar ganti rugi dengan membelikan dia jam. Defuq.. Nak mewahkan diri dia jer. Aku tak dapat apa?

Jadi untuk bagi Keadilan Rakyat menang, aku kena la bertanding. Maka, aku pun buat deal. Terima cabaran dia. Kena kemut sampai 2 minggu. Sebab nak mintak something. Siap lah kau wahai lelaki. Mula2 mintak full tank minyak keta. Pastu yang lain aku tengah carik. Berkulat lah kau bulan nie. Aku cukur sampai takde bulu kat badan ko. Ngan kening-kening aku cukur. Biar padan muka..

Gila jahat. Maaf ye

Psss:- Lama nya 10 hari ni. Sebenarnya dah tak valid sebab semalam aku dh pekena teh tarik ngan die. Lalala. Tapi aku siap pujuk bagi valid. Macam biasa, pujuk rayu aku berjaya. Hahaha

No comments:

Post a Comment