Wednesday 31 October 2012

I'm a PATI

Rasa serba tak kena jer hari ini.. Memang hormon tak stabil sangat2.. Kena plak masalah tak habis2 memang menggamit kemarahan la..

Since 2 days ago perasan tak nampak beg kecik tempat letak IC dan lesen tu dalam keta. 1st impression it must be in my netbook's bag. Then bila selongkar, ah sudah takde plak. Habis selongkar dalam keta plak. Hampeh. Takde...

Then terus call Mr. L nak tanyer kot2 die ada tgk ke... Die kata takde. Mana pergi pun tak tau. Lepas tu call Mr L lagi ngan suara penuh moodless. Wah.. Die siap pujuk2 lagi. Aku memang hangin je satu hari ini. Actually start semalam. Cian Mr L tunggu aku sampai kna hujan. Sowi Mr L.

Mr. L tau aku tengah gelabah n gelisah sbb tak de lesen nak bawak keta n takde Ic plak tu. Die offer diri temankan aku g lodge police report. Then trus g Balai Polis Kota Sentosa. N dia blanja lunch. Muka aku masam je. Nasik masuk mcam duri je dalam tekak. Siyes tkde feel nak makan. Memandangkan dari pagi aku tak makan apa2, n tak minum apa2, aku bedal gak.

Police report dah, now kna sediakan duit utk wat IC dan lesen. Lesen mati 8 hb plak. Alang-alang renew terus la...

No comments:

Post a Comment