Friday 9 November 2012

Renew License..

Sorry. Ni kira backdated punya entry. Aku dah banyak sangat tak update blog. Busy memanjang (~kononnye~) Kalau tak silap aku aku pegi renew license on 6 November lepas. With Mr. L. Kebetulan license die pun tamat sama ngan aku 8hb Nov. Tak caya. Tengok la kat bawah. Cuma no KP n nama die aku smbunyi. Hanya nampak L jer. Wuhuuuuu

Sila abaikan background pic. o_O

Aku kuar tengahari g jumpa Mr L and terus pecut g JPJ, Bt 12. 1st timer macam aku memang jakun giler. But nampaklah keefisyenan staff JPJ buat keja. Tak panas g bontot dah kena panggil. Mesra plak tu. Kalau la lelaki kaunter sebelah yang layan, memang aku mintak Facebook die. 3 benda kena bawak. Sekeping gambar passport, lesen lama dan duit la. Aku n die kena bayar MYR 30 seorang. So jumlah MYR 60. For sure die yang bayarkan. Aku tak gaji lagi lah.. Hehehe

Lepas g renew lesen, die drive g batu 7.5. Masuk kedai service keta. Aku dah excited dah. Mana tau die nak servicekan keta aku yang lama gile tak service tu.. Alih-alih die hanya alignkan tayar keta aku. Maklomla alignment tayar lari giler. Bahaya untuk kesihatan aku dan aku dan aku. Wakakaka. Kena bayar gak. And sekali lagi die bayarkan. Timer kasih cayang... (**muntah**)

Faizal Lempoyang tengah di "alignment" kan tayarnya


Nak tengok lesen baru aku? 

See.. License baru aku dah siap. W/out "P". Lalala
Korang perasan tak camne muka aku 2 thn lepas ngan sekarang. Nampak tak dagu aku dah terbentuk tu? hahaha. Siot.....

Sekian, yang melaporkan..

Mak Peah Paha Besar



No comments:

Post a Comment