Monday 12 November 2012

Jungle Trekking - Kg Bumbok, Bau

On 3rd November ritu, aku ada join staff TM yang lain jungle trekking kat area Kg. Bumbok, Bau. Kawasan ni bukanlah hutan sangat. It's more on dusun seluas 1 ekar or more milik Mr. William Ding.. Malas nak sukat dusun orang. Tapi happening sebab kawasan tu memang banyak pokok dan dalam dusun itu ada pokok buah-buahan tempatan dan Rumah "pondok" yang selalu kita tengok kat dusun-dusun dibina bertiangkan batang pokok, berdindingkan buluh. Such a great. Ada jakuzi, memang sejuk rumah tu. Aku siap ngantuk lagi.

Mula bertolak jam 0920 dan berakhir tepat 1120. Penat tu tak leh kata la. Kena lalu air, licin maklom lepas hujan. Duri pokok lagi. Challenge tahap 2 bintang je aku bagi. Tak terlalu mencabar. Lagi pun program ini hanya untuk keluarkan peluh saja.. Bukan untuk menguruskan badan. Wakaka..

Aku join program ni tanpa pengetahuan family aku. Just pergi and tghr balik dengan kotoran degil di badan. Hahaha.. Layan la pic ni. Malas nak membebel. Kepala dah pening..

Kami dah balik ngan selamat dari kebun.. 

Sempat pose lagi SGM ni.. Lepas tu pancit.. Cian die. Nasib aku bagi air kosong sebotol kat die. 

Sebelum balik tapau semua makanan yang tak abis.

Alalala. SGM tak larat dah nak jalan. Cian die

1st stop. Tunggu yang belakang tak sampai lagi

Muka tak sabar ke tak nak g sebab ngantuk?

Ngegeh no 1

Takmo kalah. Chitt

Mr. William Ding in portrait

Hanya yang sama size buleh jaga die.. Wakaka

Kakak Upis yang dah balik dari kebun

Mak Peah Paha Besar: Aku malas nak upload pic yang besar size nye. Sebab aku MALAS.

No comments:

Post a Comment