Friday 9 November 2012

Akhirnya kami berpisah....

Ya Allah... bagaimana aku nak gambarkan betapa sedihnya aku dengan perpisahan ini.. Aku yakin tiada siapa yang mampu menggembirakan aku, tiada siapa yang akan mengesat air mata aku dan tiada siapa yang akan melayan kenakalanku..

Terlalu cepat untuk aku berpisah dengan die. Amat cepat. Sehingga aku sendiri tidak sempat menunjukkan makna kehadiran dia disisi aku. Dialah tempat aku meluahkan segala yang terpendam.

Celakak.... Gile jiwang ayat aku. Kami berpisah hanya untuk 2 minggu. Ape dehal nak touching segala.. Die ade training kat sempadan. Fuhh.. Ya Allah, Kau permudahkan perjalanan dia dan kumpulannya. Jauhilah mereka daripada musibah. Amin..

Aku doakan die selamat pergi dan selamat kembali.. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment